Klachtenregeling

Pureza streeft ernaar om iedereen zo goed mogelijk te helpen en aan ieders hulpvraag te voldoen. Toch kan het zijn dat je teleurgesteld of niet tevreden bent en daarom een klacht wilt indienen.

Een klacht kan gaan over de geleverde ondersteuning, de houding en/of het gedrag van een medewerker van Pureza. Een klacht kan ook gaan over de inhoud of uitvoering van een aangeboden training.

Het is belangrijk dat je zo snel mogelijk praat over datgene waar je niet tevreden over bent.

https://pureza-expertisecentrum.nl/wp-content/uploads/2019/10/photo-1501631957818-9f4b96ca2b0f.jpg
bt_bb_section_top_section_coverage_image

Bespreek je klacht

Praat over je klacht met je hulpverlener/trainer van Pureza. Leg uit waar je ontevreden over bent.
Medewerkers van Pureza zullen zorgvuldig naar jou luisteren samen met jou kijken naar een oplossing.
Pureza wil graag dat je tevreden bent over de geleverde hulpverlening en dat je je gehoord voelt.

Als je het moeilijk vindt om je klacht zelf te bespreken, bespreek de klacht dan met iemand die
je vertrouwd. Diegene kan jou helpen om je klacht bespreekbaar te maken. Hij of zij mag ons altijd
benaderen en mag ook tijdens een gesprek aanwezig zijn om jou te ondersteunen als dit voor jou
prettig is.

Contact met de directie van Pureza Expertisecentrum

Als je er met de eigen hulpverlener niet uitkomt kun je contact opnemen met de directie van
Pureza. Dit kan schriftelijk of telefonisch.
  1. Binnen 5 werkdagen na ontvangst van de melding krijg je een schriftelijke bevestiging van
    het ontvangen van je klacht en een klachtenformulier om in te vullen.
  2. Indien de klacht betrekking heeft op een medewerker stelt de directie deze medewerker in
    kennis en nodigt hem of haar uit voor een gesprek.
  3. De directie nodigt de klager en beklaagde samen uit voor een gesprek.
  4. Tijdens dit gesprek kunnen beide partijen hun kant van het verhaal toelichten en probeert
    de directie in deze te bemiddelen om zo tot een oplossing te komen.
  5. Na het gesprek maakt de directie een kort verslag van het gesprek met daarin
    opgenomen de klacht en de afhandeling hiervan. Een afschrift hiervan gaat in het dossier.

Onafhankelijke vertrouwenspersoon

Pureza biedt jou ook de mogelijkheid om in geval van ongenoegen waar je niet uitkomt met je eigen
hulpverlener, gebruik te maken van een vertrouwenspersoon. Deze vertrouwenspersoon heet Jose
Hermans. Zij is niet in dienst van Pureza, is onafhankelijk en heeft een geheimhoudingsplicht. De
vertrouwenspersoon kan jou helpen om je klacht bespreekbaar te maken en indien jij dit prettig
vindt kan zij ook aanwezig zijn bij het gesprek tussen jou en je hulpverlener en/of het management
van Pureza. Indien je gebruik wilt maken van een vertrouwenspersoon kun je een email sturen naar
josehermans4@gmail.com .

Algemeen

Pureza is een open organisatie. Wij vinden wederzijds respect, vertrouwen en een eerlijke
communicatie heel belangrijk. Ook als je geen klacht hebt maar bijvoorbeeld tips om onze
organisatie te verbeteren kun je deze altijd met ons bespreken. Dit vinden wij juist fijn omdat we zo
samen kunnen bouwen aan een zo goed mogelijke hulpverlening. Indien je nog vragen hebt over
deze klachtenregeling kun je deze schriftelijk of telefonisch melden aan je hulpverlener of aan de directie van Pureza.

Pureza Expertisecentrum

Bezoekadres

Putgraaf 3
6411 GT Heerlen

Postadres

Hoogstraat 41 B
6102 XS Echt

Pureza Expertisecentrum Social links
We zijn ook op social media te vinden..
PUREZAExpertisecentrum
Contactgegevens
Pureza Expertisecentrum
Bezoekadres

Putgraaf 3
6411 GT Heerlen

Postadres

Hoogstraat 41 B
6102 XS Echt

Pureza Expertisecentrum BV Social links

© 2022 Pureza Expertisecentrum B.V.

© 2019 Pureza Expertisecentrum B.V.

Development & design: advancednet.nl