Pureza Klachtenregeling
Pureza streeft ernaar om iedereen zo goed mogelijk te helpen en aan ieders hulpvraag te voldoen. Toch kan het zijn dat je teleurgesteld of niet tevreden bent en daarom een klacht wilt indienen.
Een klacht kan gaan over de geleverde ondersteuning, de houding en/of het gedrag van een medewerker van Pureza. Een klacht kan ook gaan over de inhoud of uitvoering van een aangeboden training.
Het is belangrijk dat je zo snel mogelijk praat over datgene waar je niet tevreden over bent.
Bespreek je klacht.
Praat over je klacht met je hulpverlener/trainer van Pureza. Leg uit waar je ontevreden over bent. Medewerkers van Pureza zullen zorgvuldig naar jou luisteren samen met jou kijken naar een oplossing. Pureza wil graag dat je tevreden bent over de geleverde hulpverlening en dat je je gehoord voelt.
Als je het moeilijk vindt om je klacht zelf te bespreken, bespreek de klacht dan met iemand die je vertrouwt. Diegene kan jou helpen om je klacht bespreekbaar te maken. Hij of zij mag ons altijd benaderen en mag ook tijdens een gesprek aanwezig zijn om jou te ondersteunen als dit voor jou prettig is.
We stellen het op prijs als u eventuele klachten direct bij ons kenbaar maakt, zodat we deze samen kunnen bespreken. Wij zorgen dan voor een goede afhandeling. Uiteraard staat het u ook vrij om een klacht direct in te dienen via ons onafhankelijke klachtenportaal.
Pureza Expertisecentrum beschikt over een onafhankelijk klachtenorgaan. U kunt op verschillende manieren uw klacht kenbaar maken. Dit kan via de site: https://erisietsmisgegaan.nl/onvrede-melden/
Vul dan daar het klachtenformulier in.